Alexanderplatz en het museuminsel - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Marjolein Nijbakker - WaarBenJij.nu Alexanderplatz en het museuminsel - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Marjolein Nijbakker - WaarBenJij.nu

Alexanderplatz en het museuminsel

Door: Marjolein Nijbakker

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

06 September 2016 | Duitsland, Berlijn

Gisteren ben ik goed aangekomen in Berlijn en heb ik via het couchsurfing netwerk geslapen in het appartement van Martina. Ze woont buiten het centrum, in het verlengde van de Alexanderplatz.

Vandaag is het tijd voor een rondje Berlijn: via de Alexanderplatz met de televisietoren en het rode stadhuis, ben ik langs het standbeeld van Markx en Engels doorgelopen naar het museuminsel.

Tijd voor een cappuccino aan de Spree.

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Marjolein

Since October 2011 I work as a freelancer in the creative industries. I am specialized in marketing. Moreover I work as fundraiser for festivals, such the 'Louis Coupers Festival' in the Hague. In my free time I love to travel. My last trip was to Zell am See in Austria. All the best for now, Marjolein

Actief sinds 31 Maart 2011